09 augusti 2008

Lördag!

Oh vilken underbar dag det blev idag då, perfekt väder.


Häromdagen kom så äntligen Renate för ett par veckors vistelse hos oss. Familjen har faktiskt lite kuligt, att försöka komma på vad som är lite roligt för henne att göra och så inte glömma kameran.


Det sista har jag inte pysslat så mycket, men jag känner att jag borde göra de där korten med stämplarna som jag har i huvet. Men jag har fullt upp med att förpacka, måla och förbereda stämpel och scrapmässan som går av stapeln den 6-7 september på Svenska Mässan i Göteborg. Kulkul skall det bli.


Men ett kort har jag gjort, ett enkelt kort med självmålad bakgrund, urklipp och en stämplad blomma som är tillmålad stjälk och blomman är målad med mina älsklings goachefärger.

Enkelt, men jag gillar den.


Nu mina vänner skall jag förpacka olika saker som skall säljas på mässan, och jag hoppas att ni skall ha en riktigt skön och härlig lördagskväll.

5 kommentarer:

  1. Det är alltid härligt med besök och att komma på roliga saker att göra tillsammans låter härligt! Hoppas att lilla Renate får en tur till shoppen oxå, där måste det finnas mycket spännande att se.

    Jag håller på och gör lite kort till mässan, just nu blir det lite enkla kort. Hojta om det är något särskilt du vill att jag ska göra!
    kram Annika

    SvaraRadera
  2. Hej Netha! Vad skönt tt din pappa kommit hem från sjukhuset. Och KUL med Renate besök! Ska kolla hur det går för henne :) Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Ta nu hand om Renate. Hon ska komma till oss också om ett tag. Ska bli spännande.
    Ja det ska bli spännande att se vad ni hittar på till mässan.
    kram

    SvaraRadera
  4. Å så det är där Renate är nu, då förstår jag att hon får det bra.

    Vad färgglatt du har fått det v supertrixaren mindi, fint!

    Vad mycket spännade du har på G!

    Sköt om dej & var rädd om dig!!!
    Kramar

    SvaraRadera
  5. Du har alltid så fina kort och alltid så fina budskap framför allt!!!:)

    Hoppas du har en bra måndag kära vännen och att veckan blir lika fin!
    Många kramar!

    SvaraRadera