11 maj 2008

Söndag

En varm go söndag har vi haft, helt fantastiskt tycker jag.

Men det är konstigt så många måsten det blir på våren försommaren, det är ju så enormt mycket man vill göra och hinna med. Så jag känner mig konstigt nog stressad varje vår fast man bara borde njuta. Idag när jag hade en massa saker som jag var tvungen att klara av inomhus längtade jag efter lite regn så jag inte skulle känna dåligt samvete för jag inte var ute och gjorde allt jag behöver göra där. Men då insåg jag att jag vill ju visst ha fint väder, regn har vi tillräckligt av.

Så Jag skall ta ner på kraven, men rackarns vad det är svårt.

En härlig öppningsdag hade vi och nu är vi igång och det är så skönt.Nu skall vi bara få rutin på allt som måste göras, men det är skönt att ha allt i lokalen så man slipper ha det hemma, det hade gjort det stressigt.

Nu skall ni ha det gött så syns vi, själv skall jag upp och mata mina hästar och klappa på vårt lilla föl.

Idag en bild på mina ATC jag hade på en amerikansk lista som skulle vara i färgerna, jordgubb, aqua och creme samt bara vara i Cherry Pie stämplar och så skulle vi göra 9 nästa likadana.

Ha en skön kväll.

3 kommentarer:

  1. Det finns alltid en himlans massa man 'måste' hinna med. Jag har lärt mig senaste året att sakta av på tempot och prioritera mina måsten. Och jag lovar, det är en hel drös med måsten som inte alls måstes! :)

    Men jag tycker nog allt att du måste klappa på fölis lite från mig. ;)

    SvaraRadera
  2. Det där med MÅSTEN är alltid svårt, jag försöker intala mig att avkoppling och att njuta oxå är MÅSTEN. Inte alltid så lätt, men det går lite lättare för varje gång.

    Måste kännas härligt att vara igång med shoppen nu. Dessutom att ha ett litet föl att njuta av.
    kram Annika

    SvaraRadera
  3. Visst är det så, på vintern är man ursäktad att bara vara inne under en filt i soffan, på sommaren har man plötsligt både inomhus och utomhus att sköta om och det blir ju så mkt!

    Men grejen med att ha trädgård är att man skall njuta av den...
    Inte stressa sig halvt fördärvad.
    Ogräset finns kvar där tills en dag man har mer ork;)

    Massvis av kramar och kärlek!

    SvaraRadera