18 juli 2007

Jag klarade det!

Nu har jag precis smaskat på 2 mixade fikon och en halv banan och jag känner mig mätt och belåten. Men jag känner mig ännu mer belåten med att jag klarade det och att det gick bra med fastan.

En sak har hänt och det är det bästa med alltihop, som gjorde att jag kanske skulle fortsätta. Jag har under 2 dagar inte haft min värk, värken är borta, jag har vaknat värkfri och det mina vänner är ovanligt och helt fantastiskt.

Det känns så underbart att känna att man är så enormt energifull och dessutom värkfri, sockerfri och helt giftfri, jag är fri och på G. Att på morgonen vakna utan värk, slippa vakna under natten med värk, eller att har man gjort något speciellt så får man värk någonstans i någon led, muskel.

Wow, det är fantastiskt, konstigt, det var så här det kändes att ha en frisk kropp, det var så här det kändes att ha energi för familj och hus och hem.

Kan det vara maten som ger kroppen så mycket skit att den värker annars, eller vad. Jag detta tåls att fundera på, är det i ett sånt här läge man skall bli vegetarian?

Kortet idag är ett kort till min far, bakgrunden är spikar jag lagt och sedan sprayat färg och fått till en bakgrund på det sättet. Gubben har jag målat dit en hammare och en stor tumme på.

Ha en bra dag, det skall jag.

13 kommentarer:

  1. Heja, heja, heja!!!!
    Snyggt gjort gumman!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Underbart Netha!! Jag tyckte då jag var sockerfri att jag mådde som en prinsessa! Energi och livslust, så nog kan de ha nåt med maten att göra alltid.

    SvaraRadera
  3. Men ÅH så härligt netha!!!!!! Här har du en till som vet hur det är att vakna med värk varje dag så jag förstår VERKLIGEN hur jobbigt det är för dig!!!VAD SKÖNT att du fått vara utan värk nu i 2 dagar och få känna dig pigg!!!! HOPPAS HOPPAS att det fortsätter så för dig nu!!!!
    Kram MAlin

    SvaraRadera
  4. Supergrattis! Underbart att vara utan värk!
    Läckert kort till Din pappa.

    Fredrica

    SvaraRadera
  5. Så bra jobbat!! Och vad härligt att värken är borta! Hoppas verkligen att det håller i sig. Underbart kort med så läcker bakgrund! Kramis!

    SvaraRadera
  6. VAd bra jobbat!
    Du är skitduktig!!!
    Och vad gott det lät med färska fikon *sugen*

    Ta hand om dig.
    Kramar

    SvaraRadera
  7. Å så härligt! Jag gläds med dig. Jag vet vad du talar om... Visst gör säkert maten en hel del. Njut, och så hoppas jag det varar! Kram!

    SvaraRadera
  8. Tjenare stumpan!
    Superduper hurra kanonbra o käckt o hela alltet..

    Hur går det nu?
    Hoppas du får vara smärtfri länge länge nu

    Klappa lille vovven
    kramis Mia

    SvaraRadera
  9. Va härligt att du fixade det :-)
    Hoppas nu värken håller sig borta med

    kram am

    SvaraRadera
  10. Vilka snygga saker du gör. Blir riktig avis på er som klarar av sådana saker. :)

    Kram

    SvaraRadera
  11. Sååå många jätte grattis vill jag sända dig!
    Har du möjligtvis receptet på fastan och vill sända mig den?
    Kram Karin

    SvaraRadera
  12. Såå duktig du är!!:)
    Jo jag är helt klart impad och lite smått avis när jag sitter här och slöar och trycker i mig dammsugare och är allt annat än pigg.

    Hoppas du har sol också vännen, det är du helt klart värd!

    KRamar!

    SvaraRadera
  13. Åh vad glad jag blir för din skull! Kortet är så läckert, gillar absolut bakgrunden, hammaren och den stora tummen.

    kram Annika

    SvaraRadera