20 augusti 2006

Dagen före!


Dagen före vadå? Joooooho, fritidsdags och dan före dan före dan då skolstart sker.

Jippie, det närmar sig. :-)

Har ni någon gång smakat på cremen som blir när man blandar ett paket med riktig feta-ost och en liten burk med creme fraiche?

Det har jag gjort i dag, sååååååååååå gott.

Jag har nämligen varit på en födelsedagsmiddag idag hos min gulliga Malin. hon bjöd på couscous sallad och löktårta samt några goda såser och goda olivpinnar.

Men mitt på bordet så stog denna skål, med denna jättegoda, underbara, krämiga, mjuka, creme de´la creme.

Så till slut åt jag bara olivpinnar dippade i denna mjuka, smaskiga, njutningsbara kräm.

Mums, mumsigare, mumsigast.

Idag visar jag ett par nya julkort jag gjort.

Ha en bra kväll

2 kommentarer:

  1. Och här har vi 2 skälvande dagar kvar innan det ÄNTLIGEN är skoldag *ler glatt* Det har varit ett låååångt sommarlov - och det ska bli härligt med skolstart :D

    Roliga och fina julkort med självaste Tomtemor Netha med och allt *fniss*

    SvaraRadera
  2. dreglar...mums....måste testa cremen. Vad är en olivpinne??Recept mottages tacksamt:)

    SvaraRadera