10 januari 2011

Nu går jag mot en förändring!

Nu är det dax, jag kliver av PaperMaze tåget och Paula gör en nystart på egna kompetenta ben.

Min flickdröm, från det jag var 10 år, var ju att jag skulle ha en egen gård med massa djur, nu lever jag min dröm och ju mer djur vi har, ju mer tid tar det.

Min pyssel tid var förlorad och jag sörjer det som pysseltiden ger mig, samt att nu skall jag tillbaka ut på arbetsmarknaden så mycket mer energi kommer tas i bruk, och jag är ju ett skadat ämne efter min tid under väggen och med min värk.

Så jag önskar Paula lycka till och ger henne massor med varma kramar.

Nu skall jag börja skapa och kladda igen när jag kommer in från stallet, tänk att få sätta sig vid pysselbordet och göra vad jag vill, nice!

Så nu mina vänner skall jag köpa mig ett par höga bra gummistövlar och bli bondmora.

1 kommentar:

  1. Jag hoppas att jag får möjlighet och komma och hälsa på dig i din dröm! Vet ju hur du har längtat och att höra att det närmar sig värmer mitt hjärta.

    kram Annika

    SvaraRadera