12 januari 2011

12 januari 2011 är en bra dag för mig!

Idag är jag lycklig, det är en bra dag.

Jag har fått fem fina underbara barn, jag har en man jag älskar, mina föräldrar är i livet fortvarande, jag bor på en hästgård, jag har hästar, hund, katt och får (än så länge, det kommer mer). Idag är ingen värkdag, när jag tittar ut genom köksfönstret så ser jag de två minsta i hagen som busar, rusar och skuttar, snöskator, domherrar och en massa andra fåglar som äter från allt jag hängt ut. Jag har satt en stor bröddeg, gjort alla färdigt stallet för dagen, gullig hem, jag är frisk osv.osv.

Listan kan ju göras lång på vad jag kan vara tacksam för, jag måste lära mig att ta vara på de bra ögonblicken, så nu skall jag njuta en stund! Inte sen, utan Nu!

3 kommentarer:

  1. Härligt att du får njuta kära vän
    kram am

    SvaraRadera
  2. Vilken vacker blogg du har nu, Netha ! Och så bra att du påminner oss om att det finns så mycket, som man tar som självklart, men som fakt8iskt är en ynnest !

    Kram på dig !

    SvaraRadera
  3. Önskar dig ett härligt och bra år Netha. Njut och ta vara på dagarna!

    SvaraRadera