16 november 2010

En härligt solig tisdag!



Solen lyser och humöret vaknar igen, detta regn gör mig faktiskt lite deppig, det behöver väl inte regna typ hela tiden. Idag är det ett stor undantag, solen lyser så härligt.

Idag har jag varit ute i hagen och tagit ett par kort på vårat föl Gloria som nu är 5 månader, kan ni fatta va tiden går fort.

Våra kattungar som nu är 9 veckor är väldans stökiga, men som det ser ut nu har vi fått sålt alla, utom den vi skall behålla. Vi har sålt dem dyrt, 1 krona benet, och så kommer de till hem där vi vet att djuret sätts som familjemedlemmar. Det känns bra, lilla Boris skall vi behålla, inte den katten jag ville ha från början, men hans charm sitter i hans personlighet, och han är både kelen och nyfiken, älskar hunden Bosse och de andra katterna, och sen är han hane, för mig känns det lättare.

Jag är ju med i julswappen i år igen http://julswappen.blogspot.com/ , nu är jag snart färdig med alla paket, men det är några grejor till jag behöver skaffa. Såg lite häromdagen vad min lilla nisse ville ha och det måste man ju fixa så att nissan blir glad.

Ha en bra dag.

1 kommentar:

  1. Tomten vill veta
    ...lite mer såhär i inslagningstider :)

    Tycker du om att se på DVD?
    Isåfall, vilken sorts film?
    Samlar du på något?
    Vilken sorts inredningsstil gillar du?
    Vad föredrar du- nytt/ärvt?
    Tycker du om "home made"?
    Vad är December för dig?
    Vilka viktiga traditioner har du?
    Hur dukar du julbordet?
    Vilken är din favoritjulsång?

    Hoppas att alla har tid att besvara detta under helgen,
    på julswappensblogg,
    då skulle Tomten bli väldigt tacksam & glad :)

    SvaraRadera