19 oktober 2010

Tisdag....efter en ljuvlig helg!

En helt fantastisk helg har jag haft, vackert väder, trevliga människor, mycket meditation, diskussioner, vila osv.osv. Detta lovar jag att jag skall göra om till våren, bra för hela själen.

Varför gör vi så lite för oss själva, jag har ju varit så dum i livet att jag aldrig brytt om mig själv, fast jag börjar inse nu att jag mår ju så mycket bättre av att komma bort lite, man får ju mera kraft.

Pysslar gör jag fortvarande inte så mycket, jag håller mest på att organisera och sortera i mitt pysselrum, nu skall ju även PaperMaze få plats, då vi har flyttat hem butiken. Men jag börja skönja slutet. :-) Sen vill jag börja kladda med mina färger igen, sen har jag köpt Copic pennor så de måste jag också träna på att jobba med. :-)

Kramis

1 kommentar:

  1. Som du så klokt sa till mig en gång så är dessa trevligheter livsnödvändigheter när livet är tufft. Det är bra att skämma bort sig själv mellan varven!

    Kul att se att du i alla fall pysslar lite grann igen!
    kram Annika

    SvaraRadera