02 februari 2009

Grattis och TACK

Efter en härlig helg i Jönköping med ett värdpar som är så generösa med både värme och gästfrihet så känner man sig upplyft. Maten blev precis så god som jag föreställde mig, sällskapet lika trevligt som vi har haft förrut.
TACK från botten av mitt hjärta till er båda, Annika och Patrick.

När jag kom igår eftermiddag så hade vi 2 födelsedagar att fira.

Mamma fyller 84 år och vår Bosse fyller 2.

Grattis!

Jag hann inte åka ner till mamma, men vi ringde dock. Till våran Bosse hade vi både paket och tårta, ingen männsko tårta kanske, men han gillade den, kött, skinka, bulgur, lite torrfoder och en massa hundgodis. Och lillsonen sjöng med full hals och Bosse väntade på att han skulle blåsa ut ljusen så han kunde börja äta. :-)




8 kommentarer:

  1. Med så underbara gäster är det bara härligt att öppna upp sitt hem! TACK för en härlig helg.

    Vilka underbara bilder på Bosse.
    kram Annika

    SvaraRadera
  2. Hej du underbara ! TACK för senast... Du har något att hämta i min blog !

    SvaraRadera
  3. Att fira Bosse var ju så klart en självklarhet förstår jag! :)

    Det gjorde vi alltid med när vi hade vår Bella.

    Hoppas att allt är bra.

    Kram

    SvaraRadera
  4. Hi.hi... sötaste BOSSE!
    Han är lycklig han som har en sån fin familj. :)
    Underbara kort!!!

    Stor kram
    M I N D I

    SvaraRadera
  5. Tusen tack för trevlig helg hemma hos Annika. Det styrker, att träffa er vänner och bara ha det gott tillsammans.
    Kram
    /Carina

    SvaraRadera
  6. En så härlig helg ni haft! Och den där tårtan såg ju mumsig ut.... ;-) Ha det gott och sköt om dig! *kramis*

    SvaraRadera
  7. Jag har utmanat dig, kika in i min blogg så får du se :)

    SvaraRadera
  8. Ja visst är det kul att träffas så här

    kram am

    SvaraRadera