21 november 2008

Vojne vojne!

Ojojoj vad min lilla kille är sjuk i sina luftrör, både krupp och astma samtidigt, jag lovar det är jobbigt att andas. Nu hoppas jag verkligen att det skall vända för lillkillen min, det är jobbigt för honom.

Annars sysslar jag mest med promenader, är det inte hundarna så är det hästarna. :-)

Ryggen är bättre, det var nog den värsta perioden jag haft på väldans länge med ryggen och jag avskyr verkligen att vara rumphuggen av värk, finns nog inge värre.
Kortet idag är ett julkort med Purple Onoins julstämpel samt Primapapper och lite dekorationer från Prima, allt finns i shopen.

Jag skall ju stå på en liten loppis nu på söndag, och sälja pysselsaker som jag inte använder men har sparat på genom åren. Här kommer lite reklam för detta, jag hoppas att vi syns!

Loppis med stämpel- och scrapbookingtema
Söndagen den 23 november kl 13-16 Samlingslokalen, Tranbärsvägen 24-46 i Floda
Man samlar lätt på sig mycketmaterial i den här hobbyn …
Vi är några pysselmänniskor som rensat ut förråden med sådant som vi tröttnat på eller av någon anledning inte har använt.
Totalt är vi 10 säljare.
Välkommen att fynda stämplar ochtillbehör – både nytt och begagnat!
Välkommen! Sara/Sagam, Ingrid/Inola

6 kommentarer:

  1. Skickar en stor hög med krya på sig kramar till din kille, hoppas han blir snabbt pigg igen!

    Fint kort du gjort, som alltid.

    Kul med loppis! Synd att jag bor för långt bort från dej...

    Trevlig helg!

    Kram från Eva

    SvaraRadera
  2. Fredageftermiddag. Jag tar mig en bloggrunda och kikar efter lite inspiration. Tänkte att jag skulle finna lite tid för pyssel nu i helgen men det är ingen garanti att det blir så. Du äe ju med på min bloggrunda så jag kommer därifrån.

    Hoppas du är på bättringsväg. SÅ snygga kort du gör.

    Har gjort en kalender – månader med datum – som du kan ladda ner från bloggen:
    www.articsisters.blogspot.com

    Ha en skön helg
    Lisbet

    SvaraRadera
  3. Roligt att du är tillbaka igen. Stackars lilla killen som har sådana besvär. Hoppas att det bättrar sig snabbt.
    Tack för tipset till min blogg hur jag skall göra med kort och text. Ja har man inget att tänka med så är det jättebra när någon annan tänker.
    Sköt om killen och din rygg nu.
    Ha en trevlig helg.
    Kram från mormor s

    SvaraRadera
  4. Stackars lillkillen, hoppas han snart är bättre igen. Vad skönt att höra att du är lite bättre i ryggen.

    Det låter så spännande med loppisen, hoppas att ni får mycket sålt och att ni träffar många härliga människor.
    kram Annika

    SvaraRadera
  5. Ajajajaj, hoppas lillkillen mår bättre och att ni alla är pigga och krya!
    Många kramar till er och en massa krya på!

    SvaraRadera
  6. Stackars lillkillen...usch, ibland är det inte lätt att vara liten...

    Åh, läste om pysselmarknaden... varför såg jag inte det innan? Jag hade lätt släpat med min man dit...

    Tack för dina varma ord inne hos mig. Om du bara visste vad det betyder. Tack.

    SvaraRadera