19 juli 2008

Lördag morgon!

Det är alldeles tyst i huset, kan ni fatta, jag älskar "tyst i huset". Jag älskar lugn och ro, idag skulle jag vilja pyssla lite, men jag kommer inte riktigt igång. Jag fattar egentligen inte det för jag har så mycket roligt att leka med.Men det vill sig inte riktigt.

Jag har mycket att ta igen, en massa bloggar jag vill läsa och titta i, skulle vilja ställa mig och bara göra ett mastodontbak med bröd, jag skulle vilja ut och gå en uppfräschande promenad, en massa trädgårdsarbete, sen finns det en hel del annat jag vill göra också.

Men hallå, energin är borta, vart tog den vägen?

Jag får väl visa skåpmaten, idag ett kort från -06 med en Cherry Pie stämpel, textstämpeln är med därifrån, bakgrunden är målad med Distresser.

Men kortet visar att jag försöker i varje fall tänka positivt. :-).

Ha en härlig dag!

6 kommentarer:

  1. I know what you mean!!!

    Det är som att man vill så mycket så att man inte får gjort något istället.

    Kram mamsen!

    //Paula

    SvaraRadera
  2. Ja den där lusten tar sina egna vägar ibland. Hoppas du orkar ta tag i någon del i alla fall. Själv ska jag ut och cykla och titta på alla fina stora båtar som ligger här på vår Marinfestival

    kram

    SvaraRadera
  3. Släng dig i hammocken, slut ögonen och lyssna på vinden och fåglarna. Det andra finns kvar när energin återvänder. *kram*

    SvaraRadera
  4. Det är tungt när energin håller sig på avstånd. Njut av stunden och gör det du har lust med för stunden.

    kram Annika

    SvaraRadera
  5. Tystnad är underbart!
    Men rackarns när energin ej finns där...
    Hoppas den snart finner dig igen min vän!

    Kramar i mängder!

    SvaraRadera
  6. hej! jag älskar med tyst i huset!! Men min lille vaknar så tidigt jämt. Välkommen tillbaka till bloggvärlden :) Kram / Maria

    SvaraRadera