13 juni 2008

Tjooohooo, fredag igen!

Jag älskar fredagar, fattar inte varför, men jag gör det.

Idag kommer gubben min hem, nu när han har varit borta en vecka skall det faktiskt bli mysig när han kommer hem. Det är skönt ibland några dagar när han är borta, men den här veckan har varit tokmycket barnaktiviteter med skola och kompisar så jag har hela tiden fått agera chaufför och sedan har jag haft en massa annat med under veckan.

Men idag skall vi städa här hemma och sedan skall jag väl handla lite mat för vi har kalas i morgon för min minsta tös och hon fyller fjortis. Så lite grillkalas i morgon och sedan på söndag fyller mitt yngsta barnbarn 3 år, så då blir det kalas igen.

Så nu ser vi fram emot mer sol och 2 kalas.

Dagens kort tänker jag på gubben min när jag ser och gjorde när jag gjorde det med. :-)

2 kommentarer:

  1. Jag älskar också fredagar för då kan jag pussa på min Älskling hela helgen :) Kanske du också får lite pussande när gubben kommer hem ;)
    Haha undrar om han gillar dina tankar när det gäller kortet :D
    Kanonfint är det som vanligt :)
    Ha en fin pusshelg

    *KRAM*

    SvaraRadera
  2. Ja fredagskänslan är härlig! Fast jag som alltid jobbar hemma på fredagar saknar fredagskänslan med kollegorna på jobbet som förr...
    Hoppas "gubben" haft det bra, det är alltid mysigt att vara lite ifred ett tag men man vill ju ha hem dom :=) Min gubbe är ju borta just nu och ett par dar framåt så jag njuter av att göra precis vad jag vill och ha fjärrisen, och ändå så sitter jag och glor på fotboll ....haha!

    SvaraRadera