11 juni 2008

Ojojoj, vart tar dagarna vägen?

Man hinner ju knappt öppna ögonen så är det läggdags igen. Jag hinner inte med ens hälften av alla saker jag borde och vill göra.

Igår kväll hade mina tre yngsta avslutning på skolan, den äldsta av de tre gick ur 9:an så det var lite spännande. Sen åkte vi hem och åt en måltid som barnen hade bestämt och delvis gjort.

Idag ringde gubben min, han är i Skottland, och idag hade han vunnit en Ipod touch till mig, sicken tur va? Nu finns det inga ursäkter för att inte ut och gå. :-)

Ikväll tänkte jag göra lite kort, får se om jag får till lite olika kort, måste ge mig på mera badkort, för jag har hittat fler roliga badstämplar.

Idag ett kort som jag gjort till min pappa som snart fyller år. Stämpeln är en Crafty och materialet finns naturligtvis på PaperMaze.

1 kommentar:

  1. Vad roligt att du hittade ett bra recept på tårta hos mig... som du får användning av på lördag !

    Sååå många fina kort du gör !

    Undrar just om ni har kvar eran jätte stora pool som ni köpte för ett par år sedan. Jag minns att jag såg den på bild då här hos dig ;) Den har ni säkerligen haft användning av mycket nu i värmen.

    Kram Kram

    SvaraRadera