16 juni 2008

Nu är det natter.......

...... och jag skall strax lägga mig. Men jag måste först testa min alldeles utblåsta dator, jojo en formatering och ett uppdaterat Vista så nu gårdatorn som ett smäck. Skönt.

Jag är med på Mindis roliga swap
Midsommar swapalltid lika kuligt att få en liten present på posten och nyfiken är man ju med på vem det är som skall skicka. Vi skall ju ha en juladventskalenderswap med och vet ni vad, jo jag är nästan färdig med den. :-) Den behöver finjusteras lite till den personen som skall få den. :-)

Idag har det regnat till och från, och det är faktiskt skönt emellanåt, men man törs ju inte andas om att man skulle vilja ha en dag av regn, fär då tror man ju att sommaren skall bli som förra året. Och den var inte rolig!!

Ha en bra natt ikväll ett kort på en liten nattuggla!

5 kommentarer:

  1. Julkalenderswap låter kul. :)

    Och jag är som alltid alldeles betagen av dina underbara kort. Du är så himla duktig!

    SvaraRadera
  2. Åh men så söt!
    Skrattade gott när jag såg din nattuggla, det är ju jag:)

    Hoppas allt är väl med dig vännen!

    Kramar i mängder!

    SvaraRadera
  3. Har du också blivit en nattuggla.
    Som vanligt gör du härliga kort.
    Jag är avundsjuk på dig som har sån talang.
    Hoppas att allt är bra i sol och regn blandat.
    Kramar från mormor s

    SvaraRadera
  4. Åh vilket fint kort... jag blev helt kär ju. :)

    Det är så roligt att DU vill vara med i swapparna!!!!! Det är så kul att swappa! Jag har inte fått min swapp ännu men den kommer nog kanske i dag. :)

    Stor kram
    M I N D I

    SvaraRadera
  5. Vad snygga ny akort du har pysslat!

    Kul att swappa, spännade att se vad ni får/ger.

    Midsommarkram

    SvaraRadera