21 oktober 2007

Japp, nu närmar vi oss jul!

Andra förkylningen på kort tid är över, nu är det bara resterna kvar. Konstigt har det varit, jag som aldrig bruka vara sjuk, har legat som en klubbad säl 2 gånger efter varandra.

Mindi har som vanligt gjort underverk, visst är det fint. Tack underbara Mindi för hjälpen denna gång med, du är bara bäst.

Japp idag har jag räknat dom, jo den där beställningen på 100 olika julkort, där har jag gjort 72, puh, snart är jag äntligen färdig. Så idag får jag väl visa 2.

Ha en bra måndag, den har precis börjat.



4 kommentarer:

  1. 72 st !! Jösses *gapar av förvåning* Ja då är du ju inte i stallet hela tiden ;)
    Krya på sig kära tanten !
    *kraaaam*

    SvaraRadera
  2. Oj så fina!
    Gillade den med koppen otroligt mycket!
    Kram Karin

    SvaraRadera
  3. Mums så god den koppen med innehåll ser ut...

    Kram kram
    M I N D I

    SvaraRadera
  4. Så du sitter där och pysslar i det tysta du ;-)
    Så fint det har blivit, ser riktigt bra ut i Firefox också, heja heja. Det ända som skiljer är de små prickarna framför månaderna.

    kram systeryster

    SvaraRadera