23 september 2007

Jag tror det är dax att börja köra igen!

Alltså med lite blogginlägg, nu har tarmen på detta börjat växa. Man behöver lite andningshål ibland och nu har jag haft ett.

Tiden har runnit iväg, jag har ju varit i stallet ovanligt mycket dessa sista två veckor, inte är det mig emot, men familjens. :-) Men nu är Elk tillbaka, svullnaden borta, B-vitaminerna har gett honom energi igen under pälssättningen och Muggen börjar komma under kontroll.

Jag njuter av varje minut jag får hålla på med mina hästar, jag har upptäckt att detta borde jag gjort för länge sedan. Jag borde ha skaffat den där bondgården redan som ung, men det är väl aldrig försent att ändra inriktning i livet. Kanske är det detta som gör att jag mår bra och finner frid i själen. Jag har ju alltid älskat djur, speciellt då hundar och hästar och nu har jag ju både och, härligt va. :-)

Sen har jag gjort en del julkort så min beställning på 100 olika julkort skall jag nog klara av..........hoppas jag. :-)

Idag skall vi gräva en del hål för att sätta 2 vinbärsbuskar samt 2 björnbär, jag bara hoppas att det inte regnar, det verkar hänga i luften idag. Fast säg vilken dag sen maj som inte regnet hängt i luften, jösses så mycket regn vi fått.

Nu hoppas jag ni har en bra söndag, njut av varje ögonblick.

Idag visar jag ett kort med Stampin úp stämplar jag köpte för ett par år sedan. De kommer fram varje jul, söta är det tycker jag.

4 kommentarer:

  1. Så himla fina kort...

    Visst är det mysigt med djur :)

    Saknar ofta tiden då jag hade häst och kan åka till ridklubben i närheten och bara sitta och mysa på läktaren...

    Kram
    Flisan.

    SvaraRadera
  2. Det har jag alltid sagt: Hästar är som balsam för själen.
    Det finns ingenting som får mig så lugn, lycklig och på gott humör som hästarna.
    Är jag för hemsk på hemmaplan så kör Maken alltid ut mig till stallet. 'Kom inte hem förrän du är glad igen' säger han. *s*

    Hoppas ni håller er på frisksidan nu.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Ah Hon är tillbaks :)))
    Härligt !
    Den tomtestämpeln tyckte t.o.m jag om ju. Finfint kort!
    *kramar om*

    SvaraRadera
  4. Det här är en blogg jag kommer återvända till känner jag direkt. Du åkte rätt in i min länklista :-) Kramar...

    SvaraRadera