19 mars 2007

Måndag!

Wow, vart försvinner veckorna och framförallt helgerna! Swish, så var de förbi!!

Fast nu har jag inte varit på min bloggrunda som jag brukar, så jag har många bloggar att gå igenom nu, men jag skall.

Jag har packat en låda med 140 kort, alla olika som jag gjort under året som jag har haft så där bredvid och egentligen inte vetat vad jag skall göra med. Men så helt plötsligt så fick jag sålt alla över ett bräde, tjoff, så var alla borta. Wow sicken känsla! Fniss nu har jag inga minsann, inte mer än ett par julkort, så nu skall det produceras igen. Men det var underbart att också få ett litet tillskott med pysselpengar, så nu har jag köpt en Revolution, alfabet och en massa andra pysselsaker jag behöver samt en massa nödvändiga stämplar från amerikat och Australien. Har även köpt en del julstämplar, så snart kommer julsuget. :-)

Idag visar jag 1 kort som jag gjort efter en kortskiss på en lista jag är medlem i. Jag har fastnat för denna skiss, gillar att få en braig användning på de dubbelsidiga mönsterpappret.

Sen ett kort på vår lilla vovve och hästfisen som bara älskar vovvens svans.

Nä det får vara för idag, ha det gott!

kramis

7 kommentarer:

  1. Har du sålt 140 kort!! Det var inte dåligt du!

    Tack för det fina kortet som kom i min brevlåda idag, blev så rörd. :)

    KRAM!!!

    SvaraRadera
  2. WOAW!!!!
    Men så fina kort som du gör så är det inte konstigt att sälja dem med sådan fart. :))))

    Åh lille (!) vovven och lille hästen då. :))) Så söta!

    Kram kram
    M I N D I som ska fixa det du ville och jag har inte glömt det andra men du vet hur jag jobbar ibland... ;)

    SvaraRadera
  3. Kul att du hittat till min blogg.
    Ja,mina prinsessor är underbara och just därför blir det inga valpar.Jag är helt enkelt alldeles för rädd om dem.
    Vilka fina kort du gjort,nu är det jag som blir avundsjuk.=)
    Det var bara 3 veckor sen jag började med scrapbooking, så tack för komplimangen.
    Jag tycker det är roligt och hoppas på att jag ska bli bättre och bättre med tiden.
    Vilda & Ella har även en hemsida,den är inte riktigt klar ännu men kanske värd ett besök
    www.minx.se/vildaella
    Hoppas du hittar tillbaka till bloggen.=)
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  4. Så söta din stora hund är o den lilla hästen. Våra grannar har massssssor av sådana små kusar. Hon är 25-30 st...o ibland är dom hos oss ¨på bete. Sötnosar!!!
    Det känns som det är länge sedan jag med var inne hos dig Netha!
    Har lite dåligt samvete men det lättas lite av att läsa att du inte heller varit ute på bloggrunda ;).

    Ha det så bra vännen!

    Kramis

    SvaraRadera
  5. Sicket vackert kort !! Och mönstrade papper på också minsann - man häpnar :) Roligt att se, och fint blev det. Och Vixen är sååå fint *suckar* Fast dom har sitt "K" uppochned ;)
    *KRAMIS*

    SvaraRadera
  6. Aaah vad jag har längtat efter o se vovven o lillhästen ihop:)

    140 kort,wow!!!:)
    Gratulerar,men du gör ju så himla fina kort!!!:D
    Det var minsann lite vårigt det sista!

    Kramar i mängder!

    SvaraRadera
  7. Vad kul att du fått sålt en hög med kort och jag säger som mindi, så snygga kort som du gör så är jag inte alls förvånad att du får sålt det du gör. Bröllopsparet var ÖVERFÖRJUSTA i kortet du gjorde, mycket uppskattat och något mer än en kram är på G ;) överraskning! Hur hade gubben det i Dublin? mötet han BONO??? Gissa hur mycket jag hade velat följa med honom! Kan vi ha nästa träff där kanske??? (och kan Bono va med)

    Ha en riktigt skön kväll och hoppas solen lyser på dig i morgon!

    STOOOOOR KRAM från Eva

    SvaraRadera