24 augusti 2006

Tyst!!


Tyst är det här hemma, stora flickan är hos pojkvännen, Storpojken och flickan är på skolläger över natten, så det är ju bara lillebror som är hemma.

Han är sååå trött idag efter några dagar i skolan och på fritids, så han skall i säng tidigt. Sen kommer det bli ännu tystare, för då är det bara jag och gubben min som är hemma.

Så skönt minsann, jag älskar lugnet, jag njuter som bara den då.

Så nu tänker jag sluta för nu skall jag njuta tysthet.

Först ett kort jag gjorde idag till en utmaning "Skogen" och som avslutning ett kort jag med gjorde idag, med lite brayad acrylfärg på snyggt papper minsann.

Ha en bra kväll, det hoppas jag att jag får.

kramis

2 kommentarer:

  1. Åh det var en fin skog du har gjort! Passa på och njuta av lugnet. Jag gör det härhemma när barnen är i skolan och det är helt tyst, då kan jag vräka på musik och sjunga, eller också bara ha det tyst. Idag är det fredag så då tror jag det blir en del musik. Kram på dig Netha.

    SvaraRadera
  2. Wow netha sååå mycket fint du har gjort sedan jag kikade in till dej senast. Skogen är verkligen en perfekt plats att njuta på, så kortet passar perfekt som "kom ihåg" till dej att bara vara, ta det lugn, andas, njuta utan måsten.

    Ha en riktigt skön helg och sköt om dej!

    Kramar till dej!

    SvaraRadera