27 juli 2006

Nu laddar hon om!


Jag har hört genom olika kanaler att ni inte vill se mina räkor längre, då får jag väl bjuda på en annan bild då!
Hihihihi, jag vill ha lite kyla och det tror jag ena kanalen vill med.
Jag återkommer ikväll eller imorgon med nya rapporter, jag har haft för mycket att göra sista tiden.
Igår köpte jag ett par julklappar till, för Ni vet väl, att snart är det jul. Kortet intill är taget för 6 månader sedan, vårt hus ligger längst in, man ser ena gaveln.
God fortsättning!
kramis

7 kommentarer:

  1. Nu är jag inne här på din Blogg och hämtar lite frisk vinter luft - kände verkligen för att frysa lite. Nästa vinter ska jag frysa in snöbollar och ta fram när det blir så här varmt nästa sommar! (fast då kanske det regnar hela tiden istället?) Ditt foto är superfint!

    SvaraRadera
  2. Heeej!

    Kul att se dig igen!

    Ja, här skulle nästan sitta lite fint med regn just nu. Snön får du gärna behålla ;o), men lite väta skulle vi vilja ha *s*
    På tal om räkor. Jag har ett kilo färska (stickiga)i kylen som ska avnjutas i kväll.

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Tsss... ja det är det jag säger du har fått solsting. ;)Hi-hi...
    Men det är ju nu det roliga börjar då man får börja planera och smyga med alla klappar inför julen. :)))

    Kramis pyjamis!

    SvaraRadera
  4. jag ångrar mig - jag ÅNGRAR mig netha !!! Ta tillbaks dom rosa räkorna för snö vill jag inte se *fryser och skallrar med tänderna*
    Fast jag tror du borde stoppa huvudet i en snödriva - julklappar NU ???? Hon e galen kärringa från Götet :D
    *kram på dig*

    SvaraRadera
  5. Du är för härlig netha! Du har varit saknad kan jag säga. Klart att du ska visa upp en riktig vinterbild för alla som inte trivs med värmen, själv mår jag toppen!!!

    Fast när du börjar prata jul så är det inte utan att jag faktiskt börjar se fram lite emot den. Får ta och börja fundera lite över julklappar oxå snart. Framförallt vad man ger en liten tös på ett halvår i julklapp.... *fniss*

    kram på dig
    Annika

    SvaraRadera
  6. Halloj! Hamnade här av en slump och började kolla lite. Va fint du har det! :) Vart ligger den där Kittyaffären någonstans i Stockholm? Har aldrig sett den nämligen. Ha en fortsatt bra sommar! Hälsningar Sofia.

    P.S Skrev på ett annat datum först i din blogg. Kom på att du kanske inte läser där... :)

    SvaraRadera
  7. Neeeej, inte snart jul.
    själv börjar jag så smått våndas över att jag baar har 2 veckors semester till

    kram am

    SvaraRadera