05 juni 2006

Ledig måndag!

Skönt värre, hela familjen har bara myst hela dagen.

Dock var vi inne i staden och köpte köksväggfärg och titta på förvaringslådor till alla pooltillbehör och så köpte vi arbetsskorskor till gubben min. Har funderat på detta varför han alltid skall ta gamla utslitna skor när han jobbar, det är väl bättre han köper ett par riktiga goa skor som han sedan kan ha. Så idag fick jag honom att äntligen göra det, men jag vet inte om han kan med att använda dem, han gjorde det i varje fall inte när han målade köket. :-)

Men gissa om det blir fint, jojo, fint som snus.

Sen har barnen badat, vi har ätit Africana och nu ikväll gick gubben min och jag och vår allas vår lillebror på en långpromenad, fast lillebror han cyklade. :-)

Och så har jag gjort lite nya kort och ATC så idag tänker jag visa lite av skörden jag gjort.

Men det går inte att lägga in bilder idag så jag får väl visa och försöka imorgon då.

Ha en bra natt

Kramis netha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar