14 maj 2006

Söndag!


Tänk Er en överviktig kvinna, som lätt får värk, har ont i sina leder mest hela tiden och även är utbränd.
Tänk Er också ett stenparti, 4x2 meter som är uppbyggt av mindre och större stenar.
Alla mindre stenar skall bort och bara låta de stora stenarna vara kvar och sen skall jord på i massor, växter planteras och alla stenar som skall ur stenpartit skall flyttas ängst ner på tomten..
Tänk Er också en envis, idiotisk kvinna och tänk Er hur hon mår nu när allt är färdigt.
Jo, jag måste erkänna, det är jag.
Hur dum får man bli? Jo tydligen lika dum som jag.
Nu kan jag knappt röra mig så nu är det dax för en varm dusch.
Visar ett par grejor jag gjorde igår, när jag orkade göra lite pyssel myssel.
Nu skall tokan lägga av för idag.
Kramis bananis.
netha

2 kommentarer:

  1. Hoppas den onda värken går över snart!! Men visst känns det kul när man hållt på med trädgården så en dag :) Kramis

    SvaraRadera
  2. Men netha då !!! Det var inte så bra arbete för dig ju *muttrar och tittar strängt* Visst bra kvinna reder sig själv, men i det här läget skulle nog en stark karl göra det där grovgörat. Sköt om dig nu och vila dig mycket imorgon!!
    *kram*

    SvaraRadera