19 juli 2015



Ja vad skall vi tänka på idag, inga årsdagar att sörja eller glädjas åt, ingen som fyller år men vi kan väl ha en ”glädjedag” i varje fall.

  •          Jag kom upp ur sängen
  •          Jag har gått på en härlig promenad med Konrad
  •          Ätit frukost
  •          Det regnar inte
  •          7:e dagen på detox
  •          Fri från AF och FK, det gör gott!

Jag är friherrinna och vem skulle inte njuta av det, det finns så mycket roligt att göra och se och nu kan/får jag göra det när jag vill. Vi har börjat göra ordning huset här med planer på en massa bra ändringar.

Jag känner mig glad idag, saknaden av de jag älskat kommer alltid att vara, och dippar får jag också ha, men idag mår jag bra och då skall man ju vara glad och njuta av dagen.


Konrad var glad idag med på vår promenad, han fick syn på en katt och började skratta och så viskade han ”försök och göm dig lilla katt, jag hittar dig”.

2 kommentarer: