08 december 2008

Måndagen är över!


Jaha, nu var måndagen över och inte hann jag så mycket jag skulle göra inte.

Igår var vi och pyntade stallet, så fint minsann, och gott vad det med, för naturligtvis tog vi lite nybakta lussekatter, pepparkatter, julmust, glögg och skumtomtar, vi smaskade på bra, hästarna fick lite tillskott av mig med äpplen och morötter.

Nu börjar man ju känna av julstress och tom plånbok, då vet man verkligen att julen närmar sig. Men i år har vi bestämt att det inte blir så mycket julklappar, så det blir en stor förändring i år. Vi kan ju inte fortsätta att slösa och ha oss, utan nu får vi nog skärpa oss lite.

Kort gör jag några ibland, dock inte lika mycket som jag gjorde förr. Men nog kan jag visa den med den gulliga tomten jag gjorde häromkvällen.

Min juleswapp kan ni följa på julebloggen tillsammans med oss som swappar adventskalender med varandra.

1 kommentar:

  1. Ja visst börjar det märkas i plånboken att julen närmar sig. Och jag som inte ens börjat handla ;-)

    kram

    SvaraRadera