24 november 2008

Måndag, kallt och snålblåst!


Måndag igen, lillkillen sjuk och jag blir hemma. Måste försöka ta tag i tvätten som jag fortvarande ligger efter med sen jag låg i nästan 8 veckor med dålig rygg. Igår kväll var första kvällen på mycket länge som jag satt i soffan med gubben min och tittade på Wallander. Han har längtat, han säger att det är tråkigt att sitta i soffan själv. :-) Även fast man inte pratar precis där man sitter och halvsover.

I helgen har jag varit hos mina föräldrar och lagat lite mat, syster yster och våra flickor var med och de städade och pyntade. Vi har så trevligt när vi ses därnere så vi skall försöka göra detta till en liten vana.

Jag har också deltagit i Pyssel loppisen i Floda, vi hade trevligt som bara den. Fick sålt en hel del, men det fanns ju så många grejor jag ville ha från de andras bord så inte gick jag så mycket med vinst inte. :-) Men vad gör det, vi hade ju trevligt. :-) Så detta gör jag minsann gärna om, tack Inola och Sagam för trevligt upplägg och samvaro.

Just nu har jag en favvisstämpel som jag har gjort en del kort av, Purple Onoin heter tillverkaren, säljs förstås i butiken under omonterade stämplar. Så dagens kort blir ett alster med denna stämpel.

4 kommentarer:

  1. Hej rara du!!!
    Kan ju bara säga att det var mitt nöje att träffa dig igen! Du är en underbart varm person!!!
    Stämpeln är ju dundersnygg och jag gillar båda dina kort med den!

    Kram på dig! Och hoppas ni snart mår bättre du och lillkillen!

    SvaraRadera
  2. Du behöver inte alls ta tag i tvätten -köp en piska istället och låt mannen arbeta. Jag vet att de protesterar men jag tror att de innerst inne uppskattar det... även om de inte vet om att de gör det än... ;.) Pyssel-loppis, så häftigt!

    SvaraRadera
  3. Åh, jag kommer så gärna! Sign me up!

    SvaraRadera
  4. Tack själv för en trevlig dag på loppis!

    SvaraRadera