24 maj 2008

Lördag!

Oh härliga dagar vi har, även om vi skulle behöva regn så älskar jag värmen och solen.
Så härligt!
Igårkväll/natt var jag och 2 kvinnor hemma hos min syster och bara hade det mysigt, drack lite vin åt gott och bara tjöta och skrattade.
Idag inser jag att jag gjort sådant här för lite de sista 15 åren, det var trevligt.
Så idag är jag lite trött efter att varit uppe halva natten, men det var det värt.
Idag ar vi varit och gratulerat största dottern för hennes examen, hon var lite trött hon med för deras klassa hade firat hela kvällen för allt var över. :-)
Så vad gör jag idag? Jo idag fortsätter jag med att städa, vi har en löpande tik som inte vet hur man gör för att hålla sig ren, och hon får panik med sina tikbrallor, så det blir mycket tvättande här hemma nu.
Idag ett litet kort som jag roade mig med häromkvällen.

5 kommentarer:

  1. Var gång jag tittar in här får
    jag ett nytt favoritkort som jag tycker ändå bättre om än de förra du gjort, underbart:)

    Underbar verkar din kväll också ha
    varit, så glad för din skull, man
    bör göra sånna batterladdarkvällar
    oftare så man ej glömmer hur roligt
    det är:)

    Kramar i mängder!

    SvaraRadera
  2. Visst behöver man sådana kvällar med god mat & dryck och härligt sällskap!

    kram Annika

    SvaraRadera
  3. Fram för fler tjejkvällar!
    Varför rinner det ut i sanden, det där med att träffas bara tjejkompisar och snacka skit.

    Vi delade upp oss härom helgen. Maken stack iväg till R, och R's sambo S, kom hit. Vi hade hur kul som helst. :)
    De pratade om oss och vi pratade om dem. Och telefonerna gick varma mellan hushållen. Snacka om att vara tillbaka i tonåren. haha

    SvaraRadera
  4. Tjejkvällar är myyysiga och härliga!

    Du gör så himla fina kort!

    Kramar
    Flisan.

    Ps. Växer och frodas den lilla busen?

    SvaraRadera
  5. Oooja! Man kan leva hur länge som helst på såna kvällar, bara de kommer lite oftare! :-)
    och ditt kort är bara sååå läckert!
    Kram
    /Carina

    SvaraRadera