23 december 2007

Dan före doppardagen!

Ojojoj, nu går vi mot ljusare tider, härligt!

Imorgon är det julafton, härligt!

Julklapparna är köpta, julklapparna är inslagna, julmaten är gjord,jag lever, barnen mår bra, gubben mår bra, hunden mår bra, hästarna mår bra, ikväll skall vi bada vedeldad trätunna igen och äta nygjord skinka på vörtbröd. Vojnevojne kan det bli bättre.

Nu kan julen börja!
Fast först skall jag visa vad jag fick i paket 21 - 23, i 21 var det en söt trådgran, 22 fina julservetter och idag var det diskoklockor till en av mina favvistomtar.
Fast allra först visar jag ett kort jag gjort om kommande tider, tiden på året då jag verkligen kan gå runt och njuta, våren! Lite snett och vint som vanligt, t o m bakgrundspappret jag lagt dit har jag lagt snett. Pippin sitter inne i kortet tillsammans med vårhälsningen.




2 kommentarer: