14 april 2007

Nu är det över och jag är så trött!

Igår så var min intensiv-kurs över och jag är så tacksam att jag orkade med hela vägen. Men suck vad jag är trött, min lilla brända hjärna orkar inte så mycket.

Men familjen har ställt upp, och jag har ju för första gången lämnat över ansvaret på familjen till gubben min så det gick. När jag kom hem halv sju varje kväll åt jag, sen gjorde jag några körskoletester på datorn och sedan stöp jag i säng, för att sedan nästa morgon gå upp halv sex för att börja nästa dag som såg ut lika dant.

Dottern min som var med hela tiden och gjorde kursen har slitit som ett djur, men kör nu såå gärna, hon bara älskar det, teorin för henne blir jobbigare eftersom hon har dyslexi, men det skall gå och hon kör så bra.

Så nu skall jag skriva teorin snart och sedan beställa tid för uppkörning så jag får ju inget körkort förrän tidigast om 2 månader, men jag behöver öva och få mer körtimmar så det är ju rätt bra egentligen.

Emedan jag har varit borta så har barnen haft påsklov och sedan denna vecka legat hemma i halsfluss, tack och lov har jag klarat mig och Dottern som var med hon mådde inte så dåligt av den utan gick nog mer omkring som en smittbärare, men hon har varit trött förstås, fast vilken tonåring är inte det.

Annandag påsk så var jag på ett pysselmaraton i Alingsås på Stämpelboden, en sån trevlig dag. Trevlig personal, underbara lokaler, mycket goood mat, godis och mackor och många trevliga vänner och andra härliga pyssliga kvinnor.

Nu skall jag sluta för nu är det dax att skriva lite tester med teori igen.

Idag visar jag 2 kort jag gjorde på maran, det första kortet är studenkortet till dottern min och det andra är en bröllopsutmaning (det ser längre ut än vad det är eftersom jag ville ha med rosetten vid scanning) som jag hade förmånen att vinna på maran och vinna 200 kronor i nya goa pysselpengar.

Ha en bra dag i solen.

9 kommentarer:

  1. Vad SKÖNT!!!
    Tänk vilken lycka sedan när du får kortet i din hand! Jag kommer att hålla alla tummar och tår för dig det vet du. Men du fixar det galant ska du se! :)

    Vilka fina kort!
    Studentkortet gillar jag lite extra mycket! Åh så mysigt med student! Det är en väldigt speciell dag!

    Kram kram kram

    SvaraRadera
  2. Härligt att du klarade veckorna så här bra! Tänk så lycklig du kommer bli när allt är över.

    Korten har jag redan berömt, men de är så fina!
    kram Annika

    SvaraRadera
  3. Jag tycker att du gjort det jätte bra som orkat med en intensivkurs.
    Skönt att få vila hjärnan nu då och göra något helt annat.
    Fina kort,speciellt gillar jag studentkortet.
    Ha en skön helg!
    *Kram*

    SvaraRadera
  4. Hej Netha!

    Vad duktig du är som har fixat intensivkursen! Bra gjort!

    Du kommer att njuta så när du väl får körkortet, när du får lön för mödan för allt ditt slit!

    Lycka till!!

    SvaraRadera
  5. Bra kämpat Netha! Hoppas att du får det lite lugnare nu och kan njuta av vårsolen.

    SvaraRadera
  6. Lycka till framöver! Du kämpar bra! Det kommer säkert att gå fint.

    SvaraRadera
  7. HURRA vad du är duktig som sliter!!!
    Om dottern har dyslexi så har hon rätt att få göra provet muntligt. Min systerdotter gjorde 3 försök innan hon till sist fick ett muntligt prov. Då lyckades hon.
    Kram

    SvaraRadera
  8. Vad du har kämpat på, bra jobbat! Du kommer att fixa detta och vara så stolt sedan.

    Fina kort!

    Kramar från mej

    SvaraRadera
  9. Vad du är duktig!
    Tänk vad skönt sen när du kan köra vart du vill.

    Har du en student i huset i år?

    SvaraRadera