02 november 2006

En ny dag

Tänk, jag har haft en riktig solskensmorgon.

Först att jag har fått sova utan att ha vaknat 5 gånger pga av värk.
Vaknar till solsken, kallt och vindstilla.
En frukost med 4 av mina 5 barn.
En långpromenad i skogen, solen och med storsonen och hunden förstås.
Sen som pricken över i, så ringer tandläkaren återbud, han satt fast i Stockholmstrafiken och kunde inte komma ner till Göteborg.

Jag säger bara, kunde dagen börjat bättre. :-)

Idag skall jag försöka komma ikapp med tvätten, sen skall jag på kurs, sen mina vänner skall jag äntligen läsa blogg. Jag har så många bloggar att komma i fas med, så misströsta inte, jag har inte glömt er.

Visar här snett inscannat 2 av massor med julkort jag gjort. Saffransbullar som är så gott så gott.

Dagens ord:
Endast morgonpigga fåglar fångar feta maskar.
Engelsk ordspråk

Massor med kramar från mig

netha

2 kommentarer:

  1. Låter som om du haft en riktigt skön dag! Nu är jag sugen på lussekatter, får se om jag inte har någon sådan stämpel oxå någonstans, passar hur som helst bra till min nyinköpta stämpel från kortmakaren en doft av jul.

    kram Annika

    SvaraRadera
  2. Snygga julkort!
    Nu fick jag ÄNTLIGEN till länken till dej från min sida. För jag vill ju kunna kika in hos dej ofta ;)

    Ha en fin dag!
    Stor kram från Eva

    SvaraRadera