12 juli 2006

Total katastrof..........

................ har det blivit på min hemsida.
Igår när jag skulle lägga in mina kort på hemsidan min, så vet jag inte vad jag har gjort förutom att jag vet att allt är borta.
Jag bliver så trötter.
Jag har nog lagt in alla filer och tagit bort alla filer 100 gånger igår, och stackars Mindi fick offra en hel kväll på "pucko"-me.
Tack gulle Mindi för hjälpen igår, jag skall börja om idag från 0. Även fast jag gjort det 100 gånger ifår, men kanske jag och datorn kommer överens senare idag och då skall ni få se ännu mer bilder. :-)
Dock inte på mig, tack och lov, jag avskyr att se mig själv på bild.
Man har en slags bild av sig själv och när man sen ser sig på riktigt i spegel eller på kort, då inser jag att jag inte ser ut som jag gjorde när jag träffade gubben min. De har lagts på 25 kg med de tre sista barnen(jag hade ju gått ner efter de 2 första), slutat röka, fått fibromyalgi och så mitt besök i väggen.
Men just nu har jag ingen energi att ta tag i det heller, därför undviker jag kort och speglar.
Men nu var alla på hugget med sina kameror minsann, så nästa resa skall jag nog ha en burka på mig. :-D
Nu skall jag försöka rätta till vad jag har gjort av min hemsida.
Kramkram
netha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar