05 april 2006

En ny början!


Trot eller ej, men kärringen är tillbaks!
Jag kan ju inte slita mig, jag måste bara få skriva av mig.
Men jag kan heller inte känna krav på mig själv just nu, för då mår jag sämre, så detta blir en blogg där jag bara skriver när jag har lust.

En sak vill jag göra och det är att tacka en gullevän till mig, en av de vänligaste och gulligaste som finns, ja förstår att ni vet vem jag menar, jo Mindi http://mindidagar.blogspot.com/ , den bästa som finns på att göra grafik och hjälpa mig. Hon har hjälp mig snabbt som ögat att få igång en egen hemsida och hon har hjälp mig med så mycket.
Tack min gullevän, titta på hennes fina sida som hon gjort till mig, visst är den fin. www.pethsson.com mycket kvar att göra men den är på G.

Sen vill jag skicka ut ett stort Grattis till en annan vän, Eva, hon fyller år idag, skicka henne ett grattis och kramar http://www.blogtown.se/diary.php?id=cloudberrie det är hon värd.

Ha en bra dag.

3 kommentarer:

  1. Vad S Ö T du är. :)

    Men du är rätt så duktig du själv så du fixade ju faktiskt en del själv också... eller hur? ;)

    Kram kram kram och mera kram!

    SvaraRadera
  2. Å vad ROLIGT att du är tillbaka igen i blogg världen! Jag har verkligen saknat dej sååååå mycket!!! Vad snyggt mindi har gjort tillsammans med dej, ni är ju riktiga hemsides proffs! Jag är imponerad.

    TUUUUUSEN TACK min goa rara och helt underbara vän för den vackra bukett av tulpaner som jag fick med blombud idag, du skämmer verkligen bort mej med kärlek!

    Stooooor kram från Eva

    SvaraRadera
  3. Hej på dig !!

    Kul att du är tillbaka med en blogg nu..
    Ska bli kul att få fälja dina tankar och värderingar i vardags livet..

    Visst är hon underbart snäll och gullig vår vän Mindi.
    Hjälper och ställer upp med allt hon kan..

    Ha det nu så bara och ta hand om dig och familjen..

    Kramis Camilla

    (p.s jag länkar till dig från min sida om det är ok d.s)

    SvaraRadera